REKRY Aulapalveluiden tiimiesihenkilö – hae 17.9.2023 mennessä

Mikä työ ja mitä odotamme sinulta?

 

Sinulla on sosiaalista osaamista ja tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Kannustat, rohkaiset ja ohjaat työntekijöitä arjen askareissa. Odotamme, että teet työsi huolellisesti sekä tarkasti. Sinulla on ymmärrystä myös taloudesta ja hahmotat laajat kokonaisuudet.

Työssäsi vastaat työntekijän työsuhteen elinkaaresta, osallistut työvuorosuunnitteluun ja resursointiin. Toimitat palkka-aineistoja kuukausittain palkanlaskijalle, osallistut uusien työntekijöiden perehdytykseen ja vuosilomasuunnitteluun sekä toteutat työntekijöiden työhyvinvointiin liittyviä tapahtumia. Työkielet ovat erinomainen suomi ja hyvä englanti.

Tarvitset työssäsi ajokorttia ja mielellään omaa autoa, sillä aulakohteet sijaitsevat ympäri pääkaupunkiseutua. Välillä työpäivät voivat olla hektisiä ja sinun pitää kyetä pitämään langat käsissäsi. Näissä tilanteissa korostuvat oman työajanhallinta sekä kyky organisoida omaa ja muiden tekemistä. Osaat tunnistaa merkitykselliset asiat työssäsi sekä kykenet katsomaan eteenpäin.

Apunasi työssäsi on aulapalveluiden resurssitiimi ja yrityksemme asiakaspalvelu.

a.

Mitä meillä on tarjota sinulle?

 

Pääset tekemään monipuolisia työtehtäviä hyvillä työvälineillä sekä henkilökuntaeduilla. Tarjoamme sinulle kannustavan sekä positiivisen työyhteisön ja ennen kaikkea äärettömän ammattitaitoisen sekä sitoutuneen aulapalveluhenkilöstön ja asiakkuudet, joiden kanssa on ilo työskennellä. Pidämme huolen siitä, että työntekeminen on meillä tavoitteellista ja myös hauskaa.

Tunnet itsesi ja omat kehityskohtasi, sillä emme hae välttämättä valmista esihenkilöä vaan henkilöä, jolla on halua ja kykyä oppia sekä kehittyä tehtäväänsä.

Miten hakea työpaikkaa?

 

Mikäli tunnet olevasi hakemamme henkilö, lähetä vapaamuotoisen hakemuksesi sekä cv:si palkkatoiveineen sähköpostisoitteeseen rekry@accesspoint.fi otsikolla “Aulapalveluiden tiimiesihenkilö” 17.9.2023 mennessä. Haastattelemme potentiaalisia hakijoita jo ennen hakuajan päättymistä ja paikka täytetään sopivan
henkilön löydyttyä. Haku päättyy 17.9.2023.

 

Onko sinulla lisää kysyttävää työtehtävästä tai yrityksestä?

 

Voit olla rekrytoivaan esihenkilöömme yhteyksissä, jos sinulla heräsi kysyttävää seuraavina aikoina:

to 7.9. klo 9:00-10:00 ja klo 14:00-15:00
pe 8.9 klo 9:00-10:00 ja klo 12:00-13:00

Anne Koskela p. 044 031 6641

AccessPoint Oy on vuonna 2013 perustettu suomalainen kiinteistö- ja toimitilaturvallisuuden palveluja tarjoava yritys. Tarjoamme asiakkaillemme riippumattomasti alan edistyneimpiä käytäntöjä, ratkaisuja ja palveluita yli 100 työntekijän voimin. Työntekijämme edustavat alan parasta osaamista Suomessa.

Hae työpaikkaa

Rekrytointimme käsittelee hakemuksia jo hakuaikana - ole siis nopea!
Katso video