Usein kysyttyä

Kaikkea emme toki voi kertoa, mutta tässä useimmin kysyttyä kiinteistö- ja toimitilaturvallisuuteen liittyen.  Asiantuntijamme kertovat lisää – ota rohkeasti yhteyttä.

Useimmiten vanha analoginen kaapelointi voidaan hyödyntää, jolloin uusimalla tallennin ja kamerat päästään HD-tason kuvanlaatuun. Mikäli tarpeena on isommat resoluutiot, joudutaan kaapelointia uusimaan tarvittavilta kameroilta.

Perinteinen kaapeloitu kulunvalvontajärjestelmä sähkölukkoineen on melko arvokas ratkaisu. Pääsynhallinta voidaan toteuttaa soveltuvaan kulunvalvontajärjestelmään langattomalla laajennuksella, milloin säästetään kaapeloinnissa ja lukituskuluissa.

Myös mobiilikulkemisen palvelut ovat kehittyneet, joten ratkaisuksi voidaan miettiä myös mobiilitunnistetta hyödyntäviä palveluita ja laitteita.

Oikein suunniteltu ja toteutettu elektromekaaninen lukitusjärjestelmä mahdollistaa oikeuksien päivittämisen jaetuille avaimille ja kadonneiden avainten kuoletuksen ilman uudelleensarjoituksia.
Ilmoita asiasta esimiehellesi ja asiakaspalvelu@accesspoint.fi. Kiireellisissä tapauksissa voit myös soittaa tämän jälkeen meille p. 010 219 6380.

Ilmoita asiasta asiakaspalvelu@accesspoint.fi niin vaihdamme sinulle uuden pin-koodin. Emme valitettavasti voi kertoa puhelimitse pin-koodeja. Tarvittaessa sinun tulee pyytää ovenavausta kollegalta, huoltoyhtiöltä tai vartiointiliikkeestä.

Pin-koodikysely on useimmiten normaalityöajan ulkopuolella käytössä. Tällä tavoin varmistetaan, että kiinteistöön ei pääse kulkemaan esim. hävinnellä tunnisteella. Kyseessä on ns. 2-vaiheinen käyttäjän tunnistus.

Tarkasta ensin, että sinulla on oikea pin-koodi tiedossa. Lueta ensin tunniste lukijalle ja näppäile pin-koodi sillä kädellä, missä ei ole tunnistetta. Joissain järjestelmissä pin-koodin perään tulee syöttää #-merkki, jotta järjestelmä tietää, että koodin syöttäminen lopetettiin. Uudemmissa järjestelmissä koodi voi olla 4 – 6 merkkiä pitkä.

tai kysy asiantuntijoiltamme

Katso video