Parempana kohti uutta vuotta: asiakastyytyväisyyskysely 2022

Jokavuotisen asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset ovat valmiina, kiitos kaikille vastanneille! Asiakkaidemme palautteet ovat palveluidemme laadun todellinen mittari ja mahdollistavat toimintamme kehityksen.

Tänä vuonna saimme asiakastyytyväisyyskyselyymme 298 vastausta. Viime vuosista poiketen toteutimme kyselyn tällä kertaa liiketoimintakohtaisesti: näin pääsimme pureutumaan paremmin palveluidemme laatuun ja niiden kehittämiseen. Kaikki kysymykset arvioitiin asteikolla 1–5. Vastaajilla oli myös mahdollisuus antaa avointa palautetta. Kyselyn tärkein mittari oli NPS, (Net Promoter Score) joka kuvaa asiakkaidemme halua suositella palvelua edelleen. Suositteluindeksimme oli hyvällä tasolla, 48, asteikon ollessa -100–100. NPS-suositteluindeksi mitattiin ensimmäistä kertaa myös liiketoimintakohtaisesti. 

Aulapalvelut

Aulapalveluihin liittyviin kysymyksiin saimme yhteensä 75 vastausta. Alla aulapalveluun liittyvät kysymykset ja tulosten keskiarvo asteikolla 1–5.

1.     Miten arvioit aulapalveluamme yleisellä tasolla? (4,70)

2.     Minkälaisen ensivaikutelman aulatyöntekijämme antavat kiinteistössä asioiville? (4,73)

3.     Onko aulapalvelumme mielestäsi ystävällistä ja oma-aloitteista? (4,78)

4.     Miten aulatyöntekijämme huomioivat kiinteistössä asioivat vieraat ja henkilökunnan? (4,74)

5.     Kuinka vakituisten työntekijöiden sijaiset ovat suoriutuneet aulapalvelussa? (4,29)

6.     Oletko saanut tarvittavan avun aulapalvelustamme? (4,82)Aulapalveluidemme tulokset ovat huippuluokkaa NPS-luvun ollessa 79. Siitä huolimatta pidämme jalat tiukasti maassa ja katseen tulevaisuudessa – haluamme säilyttää nykyisen tason ja ennen kaikkea kehittyä paremmiksi.

Pääkäyttäjäpalvelut

Pääkäyttäjäpalveluihin liittyviin kysymyksiin saimme yhteensä 223 vastausta. Alla pääkäyttäjäpalveluihin liittyvät kysymykset ja tulosten keskiarvo asteikolla 1–5.

1.     Miten arvioit palveluamme yleisellä tasolla? (4,18)

2.     Kuinka tavoitat asiakaspalvelijamme? (4,17)

3.     Henkilöstömme on palvelualtista ja asiantuntevaa (4,27)

4.     Miten arvioita asiakaspalvelumme vasteaikoja? (3,86)

5.     Oletko saanut asiakaspalvelustamme tarvitsemasi avun? (4,32)

Pääkäyttäjäpalveluiden tulokset olivat jälleen kerran hyvällä tasolla NPS-luvun ollessa 38. Kyselyssä ilmeni myös kehitettäviä osa-alueita: jatkamme työtä, jotta asiakkaamme saavat myös jatkossa parhaan mahdollisen palvelun. Avoin palaute oli tänä vuonna runsasta: saimme paljon konkreettista, positiivista palautetta, ja toki kriittistäkin palautetta. Tästä on hyvä jatkaa uuteen vuoteen, palveluita edelleen kehittäen.

Kiitos vastaajille ja hyvää joulun odotusta!

Alan uusin tieto ja parhaat vinkit uutiskirjeestämme

Haluatko ensimmäisten joukossa asiantuntijasisältöjä kiinteistö-  ja toimitilaturvallisuuteen liittyvistä aiheista?

Tilaa turvallisuuskartoitus
AccessPointin ammattilaiset auttavat selvittämään sinun kiinteistösi tai toimitilasi turvallisuustilanteen. Meiltä saat kattavan tilannearvion nykytilanteesta ja teknologiariippumattoman ratkaisuehdotuksen jatkoa varten.
Katso video