AccessPoint on olemassa asiakkaitaan varten – nyt jo 10:ttä vuotta

AccessPoint on palvellut asiakkaitaan jo lähes 10 vuotta, vuodesta 2013. Alussa oli kuusi ammattilaista, tyhjä toimitila ja kasa Ikean kalusteita sekä halu tarjota aidosti ihmislähtöistä palvelua. Kuuden ammattilaisen voimin alulle pantu AccessPoint on sittemmin kasvanut huimasti, ja 100. työntekijä palkattiin vuonna 2020. 

Toiminta aloitettiin turvatekniikasta ja kiinteistöjen tarvitsemista verkkopalveluista. Myös IT- ja softakehitys on ollut mukana alusta asti. Asiakkaiden toiveiden mukaan toimintaa laajennettiin myös aulapalveluihin pian yrityksen perustamisen jälkeen. AccessPoint onkin kasvanut perustamisestaan lähtien isojen liikekiinteistöjen palvelemisessa ja pääkonttorikiinteistöjen palvelukumppanina. 

Henkilökohtaista palvelua ihmiseltä ihmiselle, myös jatkossa

Tavoite on tehdä asiakkaan elämästä mahdollisimman helppoa ja jouhevaa, ilman turhia yllätyksiä. Se onnistuu pitämällä kiinteistöjen turvajärjestelmät kunnossa ja ajan tasalla sekä huolehtimalla laitteiden mahdollisimman pitkästä elinkaaresta. IT- ja softakehitysosaamisen ansiosta perinteisiin palveluihin on tuotu älykkyyttä esimerkiksi automaattisen laitevalvonnan muodossa. 

AccessPoint on saanut kunnian kasvaa asiakkaidensa kanssa, rakentaen samalla merkityksellisiä asiakassuhteita – palvelua tehdään ihmiseltä ihmiselle. Tämä ohjenuora tulee pitämään paikkansa myös tulevaisuudessa voimakkaasta kasvusta huolimatta: palvelu on ja pysyy henkilökohtaisena. 

Terävöitetyllä menestyssuunnitelmalla eteenpäin

Uudistetun strategiamme avulla tavoittelemme kasvua esimerkiksi kulunhallinnan, aulapalveluiden ja turvatekniikkapalveluiden saralla. Kannattavan kasvun lisäksi panostamme asiakassuhteiden ylläpitoon sekä ammattitaitoiseen ja sitoutuneeseen henkilöstöön. 

Strategian lisäksi panostamme myös vastuullisuuteen enenevissä määrin: huolehdimme esimerkiksi vanhojen laitteiden asianmukaisesta kierrätyksestä, toimitamme kestäviä ratkaisuja asiakkaillemme ja huolehdimme asiakkaidemme tiedonhallinnasta. 

Tavoitteenamme on toimia liikekiinteistöjen turvallisuuden selkärankana – asiantuntemuksella ja markkinoiden parhaalla palvelulla! 

P.S. Tilaa uutiskirjeemme elokuuhun mennessä ja osallistut kesäpaketin arvontaan: kesäpaketti sisältää välineistöä mm. musiikin kuunteluun ja viihtymiseen!

Alan uusin tieto ja parhaat vinkit uutiskirjeestämme

Haluatko ensimmäisten joukossa asiantuntijasisältöjä kiinteistö-  ja toimitilaturvallisuuteen liittyvistä aiheista?

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä, niin räätälöidään yhdessä asiantuntijoidemme kanssa juuri sinun tarpeisiisi sopiva palvelukokonaisuus.

Katso video