AccessPoint asiakastyytyväisyyskysely

AccessPoint Oy:n asiakastyytyväisyyskysely 2020 käynnissä

Olemme avanneet vuoden 2020 asiakastyytyväisyyskyselymme. Vastausaikaa on 15.12.2020 saakka.

Anna meille palautetta, jotta voimme kehittää palveluitamme entistä paremmiksi!

Kyselyyn vastaaminen vie vain arviolta 5 minuuttia ja se jakautuu kolmeen osaan:

  1. Pääkäyttäjäpalvelumme asiakaspalvelu
  2. Läsnäolopalvelumme, eli tuttavallisemmin aulapalvelu
  3. Yleinen suositteluhalukkuutesi (NPS) yritystasolla

Voit halutessasi antaa palautteen julkisesti, joten kyselyn lopussa kysytään yhteystietojasi. Tämä ei ole pakollista, vaan voit jättää myös nimettömän arvion.

Kysely on lähetetty 1.12.2020 sähköpostitse, mutta voit vastata kyselyyn myös tämän linkin kautta.

Kiitos palautteestasi!

Katso video