23.3.2021
Vuosi 2020 – Nevö foget!

Lähes koko vuotta leimasi epidemian tuoma epävarmuus, mutta liiketoiminnan näkökulmasta vuosi 2020 oli loistava!
7.1.2021
Asiakastyytyväisyyskyselymme 2020 tulokset

Suositteluindeksimme NPS oli 53 (asteikolla -100 … +100). Luku kuvastaa vastaajien halukkuutta suositella meidän palveluitamme ystävilleen ja kollegoilleen.
21.12.2020
🎵 Joulupuu on rakennettu, joulu on jo ovella 🎵

Kiitos kaikille asiakkaillemme sekä yhteistyökumppaneille hyvästä, mutta monella tapaa poikkeuksellisesta vuodesta!
23.1.2020
AccessPoint ja OP Kiinteistösijoitus yhteistyöhön

OP Kiinteistösijoitus Oy ja AccessPoint Oy ovat solmineet 1.2.2020 alkavan sopimuksen turvallisuusjärjestelmien ja mekaanisen lukituksen pääkäyttäjäpalveluista.
6.8.2019
Back to Work!

Aamut ovat jo viileämpiä. Ilmassa on syksyistä virettä. Tästä on hyvä aloittaa taasen arki. Back to Work!
20.12.2018
AccessPoint on ostanut Secon Systems Oy:n

AccessPoint Oy on ostanut Secon Systems Oy:n koko osakekannan 19.12.2018 toteutetulla kaupalla. Yrityskaupasta huolimatta yhtiöt jatkavat toistaiseksi toimintaansa itsenäisinä ja toisistaan erillisinä yrityksinä. Nykyiset palvelut, henkilöstö ja asiakkuudet jatkuvat ennallaan.
18.4.2018
Nykyaikaista kiinteistönne vierailijahallinta – Access4Visit

Palvelulla on kolme keskeistä tavoitetta: Parantaa vierailijahallinnan tehokkuutta, turvallisuutta ja asiakaspalvelun laatua. Palvelun tarkoituksena on helpottaa jokaisen työpäivää sekä tehdä vierailijahallinnasta sujuvaa ja mutkatonta.
27.3.2018
EU:n yleinen tietosuoja-asetus GDPR ja kiinteistöyhtiö

Paljon puhuttu EU:n yleinen tietosuoja-asetus, GDPR on astunut voimaan ja sen soveltaminen alkaa 25.5.2018. Uudella lainsäädännöllä on vaikutuksia myös kiinteistöyhtiöiden arkeen, sillä kiinteistöyhtiöissä on tavallisesti useampia eri tasoisia henkilötietoja sisältäviä järjestelmiä ja listoja…
22.3.2018
AccessPointin vuosi 2017: Vahvaa kasvua ja viisi vuotta täyteen!

Vuosi 2017 oli vahvaa kasvua ja yrityksemme täytti viisi vuotta! Ensimmäiset kuukaudet vuodesta 2018 on jo taitettu ja vuosi on lähtenyt vauhdilla käyntiin.
5.9.2017
Kulunvalvontajärjestelmien haavoittuvuudet

Iäkkäämpien kulunvalvontajärjestelmien tunnisteteknologioissa on haavoittuvuuksia. Mikä avuksi?
15.8.2017
Palautteen avulla paremmaksi

Palveluyrityksillä, joiden toiminta perustuu parhaan mahdollisen palvelun tuottamiseen asiakkaille, tärkeimpiä ohjaavia tekijöitä toiminnan kehittämisessä ovat asiakastyytyväisyys ja muu asiakkailta tullut palaute. Myös me AccessPointilla puhumme paljon asiakaslähtöisyydestä.
12.6.2017
Aulapalvelutyöstä ja palveluosaamisesta

Aulapalvelussa työskentely on monipuolista palvelutyötä, mutta ennen kaikkea läsnäoloa. Ja kuka oli vielä sitä mieltä, että suomalainen ei ole hyvä asiakaspalvelutyössä?
2.5.2017
Yllätys laitetilassa

Työmme ja palvelumme perustuvat suureksi osaksi turvallisuuskartoituksiin. Kaikki alkaa lähtötietojen keruusta.
4.4.2017
Kuka kiinteistössäsi kulkee?

Liikekiinteistöjen ja toimitilojen kävijämäärät kuvaavat hyvin kiinteistössä tapahtuvaa toimintaa sekä sen laajuutta. On henkilö sitten vakituinen kiinteistön vuokralainen, vierailija, siivooja tai vaikka paketin tuova postimies, on liikkumisen oltava sujuvaa, hallittua ja tehokasta.
6.3.2017
Tervetuloa AccessPointin digitaaliseen maailmaan!

Toivotamme asiakkaamme, yhteistyökumppanimme sekä henkilöstömme tervetulleeksi matkalle digitaalisempaan maailmaan.